فرم های ارزیابی مهاجرت

توجه توجه

لطفا این متن را با دقت مطالعه و سپس اقدام به انتخاب فرم مورد نظر و پر کردن آن نمایید:

1- در این بخش، شما در حال پر کردن فرم ارزیابی هستید و نه دریافت مشاوره تلفنی یا پرسش و پاسخ ایمیلی ، اگر تمایل به دریافت مشاوره و یا شرایطی برای داشتن پرسش و پاسخ دارید، می بایست به بخش دریافت وقت مشاوره مراجعه کنید !
درواقع پاسخ دریافتی از فرم های ارزیابی به شما کمک میکنه تا با کمترین هزینه متوجه این مورد بشید که آیا میتونید برای مسیر مورد نظر در کشور مورد نظر اقدام کنید یا خیر.


2- فرم های ارزیابی بر اساس انتخاب دسته مورد نظر شما بررسی میشه پس لطفا دسته بندی مورد نظر خودتون رو با دقت انتخاب کنید چرا که بعد از بررسی آن دسته خاص امکان ارسال درخواست مجدد برای بررسی شرایط شما در حوزه های دیگری نیست و شما برای هر مورد می بایست فرم ارزیابی مرتبط با آن روش مهاجرت را پر کنید:
برای مثال این امکان وجود ندارد که فرم ارزیابی تحصیلی را تکمیل و برای ما ارسال نمایید و سپس ، بعد یا قبل از دریافت نتیجه آن از طریق ایمیل ، درخواست نمایید شرایط شما برای ویزای جستجوی کار هم بررسی شود !


3- برای هر نوع مهاجرت فرم ارزیابی اختصاصی آن تعریف شده که در زیر قابل مشاهده است. هرچند یک فرم ارزیابی کلی نیز وجود دارد برای دوستانیکه احساس میکنند بهتره کلیه شرایط آن ها بررسی و بهترین پیشنهاد از طرف ما اعلام شود که در زیر مشخص است هر چند با کلیک بر روی این گزینه نیز میتونید به این فرم دسترسی پیدا کنید.


4- پس از ثبت درخواست شما و ارسال فرم ارزیابی، صرفا شرایط شما برای اینکه آیا امکان مهاجرت با روش مذکور را دارید بررسی و در قالب یک ایمیل بصورت خلاصه و مفید و روش اقدام و همکاری با تیم ما و هزینه های اون اعلام میشه که این متن و پاسخ دهی فرم بنا به تشخیص مشاور ما، میتونه در قالب 1 خط یا 10 ها خط باشه.

فرم ارزیابی مهاجرتی مورد نظر خود را تکمیل کنید، ما دقیق بررسی میکنیم و با ایمیل پاسخ میدهیم!
بررسی و پاسخ دهی ارزیابی ها تا 72 ساعت زمان بر خواهد بود و ممکنه به پوشه ای بجز inbox بره.
لطفا پوشه spam و یا junk را در ایمیل آدرس خود نیز بررسی نمایید و اگر تا 72 ساعت پاسخی دریافت نشد حتما به آدرس ایمیل زیر، ایمیلی با درج مشخصات خود ارسال نمایید.
پشتیبانی بررسی شرایط دریافت یا عدم دریافت فرم های ارزیابی : arzyabi@Kharejehro.com