احتمالا بارها و بارها در جاهای مختلف واژه ViP یا Very Important Person رو شنیدید!
ما هم دوستانی داریم که خودشون خواستند توی این دسته قرار بگیرند ولی چطوری ؟

اول از همه در همین ابتدا عرض کنم که نیازی نیست حتما پول بیشتری بدید تا از نظر اعضای تیم خارجه رو شما تبدیل به افراد خیلی مهم بشید در تیم ما !
بله برعکس بسیاری از سیستم ها که افراد خیلی مهم که بهترین سرویس ها رو ازشون دریافت میکنند، کسانی هستند که پول بیشتری بهشون میدن و سرویس های گرون تر ازشون میگیرند، ما برای شخصیت شما ارزش قائلیم و ملاک ما برای دادن اعتبار به متقاضیان مون پول نیست !

هر چند میشه با پرداخت هزینه عضویت در باشگاه اعضای مهم، عضو این باشگاه و این دسته شد ولی اگر دوست دارید بدون هزینه وارد این باشگاه بشید راه ساده ای دارید، معرفی ما!
همین به همین سادگی امتیاز هواداری جمع میکنید و مجموع امتیاز تون به سطوح مختلفی که تعیین شده برسه شما هم در این باشگاه قرار میگیرید.

جالبه بدونید باشگاه ما سطوح مختلفی داره که طبیعی هم هست چون دوست داریم متقاضیان و همراهان ما همیشه فعال باشند تا سرویس های با کیفیتی که سال ها براشون زحمت کشیدیم دهان به دهان به دیگران منتقل بشه و کسانیکه به این سرویس ها احتیاج دارند از وجود چنین سرویس هایی مطلع بشن تا شاید هم گره گشای کار اون دسته از دوستان باشه و هم به ما انگیزه بیشتری برای ارایه خدمات با کیفیت تر ایجاد بشه.

خب قبل از اینکه بگیم چطوری میشه جز گروه های مختلف مشتریان و کاربران وفادار و ViP شد، بهتره کمی به مزیت های این مورد بپردازیم.

توجه: بخش مشتریان ویژه هنوز فعال نشده.