مقایسه سرویس هابخش مقایسه روش های مهاجرتی مختلف که ما اون رو به اختصار بخش مقایسه سرویس ها نام گذاری کردیم، ایده من، محمد بود. چیزی که در عمل برای بسیاری از موسسات و به اصطلاح وکلا شاید خوشایند نباشه چرا که بابت ارایه همین اطلاعات شما رو جذب خودشون میکنند و بعضا برخی مبالغ زیادی رو برای ارایه همین اطلاعات از شما میگیرند.

در این بخش با امکانی استثنایی روبرو میشید که حتی نمونه این قضیه در وب سایت های خارجی نیز دیده نشده ! امکان مقایسه انواع سرویس های مهاجرتی با یکدیگر و البته یک تابو شکنی بزرگ قراردادن هزینه ای که برای هر سرویس گرفته میشه روی هر سرویس! چیزی که باز هم نه در سرویس های ایرانی و نه در سرویس های خارجی قابل رویت نیست ! ولی طبیعتا برای مقایسه سرویس های مختلف با یکدیگه لازمه مبالغی که برای ارایه اون خدمات گرفته میشه هم درج بشه.

شما در این بخش براحتی و در کوتاه ترین زمان ممکن متوجه میشید که با اطلاعاتی که خودتون دارید کدوم روش برای شخص شما کاربردیه و شما برای خودتون تصمیم میگیرید و نه دیگری بجای شما و بی دلیل شما به سمت دیگه ای سوق داده نمیشید.

از دیگر مزیت های این بخش بدست آوردن اطلاعات خیلی خوب بصورت فشرده است، یعنی شما با نگاهی کلی به جزییات مورد نیاز برای مهاجرت به این روش مسلط میشید.

برای استفاده از این گزینه کافیه بر روی آیکنی که به شکل روبرو در کنار هر سرویسی نمایش داده میشه کلیک کنید و در نهایت با وارد شدن به همین بخش در منوی بالای سایت، سرویس ها رو باهم مقایسه کنند.

مورد دیگه بررسی مزیت و معایب هر روش مهاجرتی باهم هست! دوستانه و راحت بهتون بگم هر روش مهاجرتی مزیت ها و معایبی داره و تا زمانیکه مشاور صرفا قصد پر کردن جسی خودش رو داشته باشه و نه مشاوره دادن صحیح، قطعا خیلی به بخش هایی چون معایب اون روش مهاجرتی نمی پردازه و تا جای ممکن بخش مزیت های اون رو پر رنگ میکنه ! و قرار دادن این لیست به این شکل که در این صفحه میبینید نشون دهنده اون چیزی هست که همیشه دغدغه ذهنی من بوده، بیان شرایط واقعی و اجازه مقایسه این شرایط توسط متقاضی و نه مشاور!

 

باید قبول کنیم که جمع آوری این اطلاعات، انتشار و بروز بودن اون به شدت سخته و از همه بدتر اینه که ته دلمون خیلی دوست نداشتیم این اطلاعات رو به این شکل یک دست قرار بدیم و دیگ موسسات و … براحتی برداشت کنند ولی زمان کوتاه نگذشت که اتفاقا خرسند شدم وقتی به این فکر کردم که حداقل این کار ممکنه کمک کنه که اون موسسه هم بروز بشه و اگر سهوا اطلاعات غلطی رو منتقل میکرد هم این مورد رو اصلاح کنه و از طرفی دوستانیکه به هر دلیلی ترجیح میدن با تیم یا موسسات دیگه ای کار کنند، با اطلاعات مناسب تری وارد اون پروسه میشن و این حس فوق العاده خوبی بهم میده که توانسته باشم در این مرحله مهم که تصمیم گیری برای پیدا کردن بهترین روش مهاجرتی هست، قدمی بردارم.

اگر احساس کردی اطلاعات روشی سهوا غلط درج شده ممنون میشیم حتما با ارسال نام سرویس به تیم ما به آدرس ایمیل services@kharejehro.com برای تصحیح اطلاعات اون مورد به ما کمک بفرمایید.

و اگر با بررسی شرایط تون احساس کردید نیاز به بررسی دقیق تر شرایط شما وجود داره میتونید از فرم های ارزیابی استفاده کنید.

در نهایت اگر نیاز به دریافت مشاوره تخصصی دارید و نمیخواید توی سرویس ها و محصولات بگردید میتونید با مراجعه به بخش دریافت مشاوره، اقدام به ثبت وقت و دریافت مشاوره نمایید.