تیم خارجه رو با در نظر گرفتن سلیقه مهاجرتی شما و برای احترام به انتخاب شما با در نظر گرفتن توانایی مالی شما شرایط مختلفی رو برای شما در نظر گرفته.
و بر کسیده پوشیده نیست که مشاوره گرفتن از یک مشاور درست در هر زمینه ای چه میزان میتونه به موفیت فرد متقاضی و مشاوره گیرنده کمک کنه.

با در نظر گرفتن دو اصل بالا، تیم خارجه رو سرویس های مشاوره مهاجرتی را ایجاد و به متقاضیان ارایه میکنه که در این سرویس ها شما با دریافت اطلاعات مناسب و کاربردی میتونید در مسیر موفقیت خود قدم بردارید. نکته بسیار مهم درباره این بسته های مشاوره ای تنوع اون هاست. به دلیل تعدد کشور ها، تنوع راه های مهاجرتی، قوانین مختلف مهاجرتی هر کشور، شرایط لازم برای هر روش مهاجرتی، شرایط متقاضی و … پارامترهای بسیار زیاد دیگه، طبیعتا امکان پذیر نیست که یک مدل مشاوره و سرویس مشاوره ای وجود داشته باشه. به همین دلیل ما بسته های مختلفی رو برای ارایه این خدمات ایجاد کردیم.

در نظر داشته باشید که یک متقاضی میتونه چند بسته مشاوره را تهیه کنه و از تمام سرویس های این مدل مشاوره ها استفاده کنه.

و اما بصورت کلی شما برای دریافت سرویس های مشاوره ای میتونید یکی از روش های زیر رو انتخاب کنید :

– مشاوره های زمان دار:
در این روش همانطور که از نام اون مشخصه شما مشاوره رو بر اساس مدت زمان دریافت میکنید که البته این مدل مشاوره مدت زمان معینی رو در اختیار شما قرار میده و طبیعتا بعد از اون مدت زمان شما می بایست اقدام به تجدید سرویس و یا تهیه سرویس دیگری کنید، قیمت گذاری این سرویس ها نیز بر اساس نوع مشاوره و مدت زمان تقریبی مورد نیاز صورت گرفته . برای مثال :
اگر قصد دریافت ویزای دانشجویی اتریش رو دارید و نمیدونید که اصلا شرایط اولیه رو دارید یا نه میتونید یک مشاوره تخصصی اولیه دریافت کنید تا بدون اتلاف وقت و پول خودتون بهترین نتیجه رو بگیرید یا برای مثال اگر در پروسه اخذ پذیرش هستید و نیاز به دریافت مشاوره دارید میتونید با دریافت این مشاوره سوالات تون رو مطرح کنید.

 

– مشاوره های تعداد دار:
در این روش شما نوعی مشاوره رو تهیه میکنید که در اون زمان مشاوره شما به بخش های مختلفی تقسیم شده و شما بنا به صلاح دید میتونید از یکی از این موارد استفاده کنید، برای مثال در یک بسته 5 بار مشاوره شما تعداد 1 جلسه مشاوره 15 دقیقه ای، 3 جلسه مشاوره 30 دقیقه ای و یک جلسه 1 ساعته دارید که بنا به صلاح دیدتون میتونید در مدت زمان اعتبار پکیج که ممکنه 3 – 6 یا 12 ماهه باشه استفاده کنید و اگر در این مدت زمان از اون استفاده نکنید بصورت اتوماتیک بسته شما از بین خواهد رفت. برای مثال:
اگر قصد دریافت ویزای دانشجویی اتریش را دارید و تمایل ندارید مبلغ زیادی را برای کل پروسه پرداخت کنید و بر اساس تجربه خودتون دوست دارید پیش برید و صرفا نیاز به مشاوره های مقطعی دارید میتونید با این سرویس در هر زمان که نیاز به مشاوره داشتید درخواست خودتون رو ثبت کنید، و این شمایید که بر اساس مشاوره های مشاور خود که بصورت موردی به شما مشاوره داده ، پروسه خود را طی خواهید کرد. در نظر داشته باشید در این مدل مشاوره ها اولویت با کسانی است که زودتر درخواست خودشون رو ثبت کردند.

 

– مشاوره های خدماتی:
این روش یکی از معمول ترین مدل های مشاوره ای هست که در اون با در نظر گرفتن روش مهاجرتی مد نظر میتونید سرویسی رو برای دریافت خدمات تا حصول نتیجه دریافت کنید و شرایط هر نوع سرویس در اطلاعات اون درج شده و روش کار به این شکل هست که برای مثال:
اگر قصد مشاوره برای اخذ ویزای دانشجویی کشور اتریش را دارید، در قالب یک سرویس کلی بر اساس موارد مندرج در این سرویس با مشاور خودتون قدم به قدم پیش میرید تا نتیجه دلخواه حاصل بشه و در صورت عدم دریافت ویزا بر اساس نوع بسته انتخابی امکان دریافت بخش یا کل مبلغ مشاوره خود را خواهید داشت.

 

– مشاوره های ویژه:
این مدل مشاوره ها کاملا اختصاصی هستند و برای فرد شما برنامه ریزی خواهند شد و کسانیکه این سرویس رو دریافت میکنند همیشه در اولویت قرار دارند، و بصورت کلی این روش مشاوره مختص کسانی است که تمایل دارند همه موارد جز به جز زیر نظر مشاور پیش بره و برای دریافت مشاوره همیشه در اولویت قرار دارند، بطوریکه همیشه ساعات خاصی در روزهای مشاوره به این گروه اختصاص داده میشه.
برای مثال:
اگر قصد دریافت ویزای دانشجویی اتریش را دارید و ترجیح میدید مشاور در مدت زمان کوتاهی پاسخ سوالات شما رو بده بطوریکه حساسیت زیادی روی دریافت سریع پاسخ خودتون حتی در ساعات غیر کاری تیم ما، میتونید این مدل مشاوره ها رو انتخاب کنید که البته به دلیل خاص بودن این سرویس، هزینه آن نسبت به دیگر روش ها بیشتر و طبیعتا نوع سرویس دهی آن نیز سریع تر می باشد.
لازم میدانیم عرض کنیم تعداد نفرات محدودی میتوانند از این سرویس به دلیل خاص بودن و محدود بودن زمان استفاده کنند که این روش مختص متقاضیان ViP می باشد.