تحصیل رایگان و دریافت ویزا دانشجویی ایسلند

الحاق همزمان همراهان! داشتن اجازه کار متقاضی و همراهان، بیمه رایگان ! کمک هزینه اجاره خانه و … بخشی از مزیت های ویزا دانشجویی ایسلند می باشند.

مهمترین نکته ای که همین ابتدا باید عرض کنم، بله دانشگاه ها و مدارس دولتی در اکثر رشته ها در ایسلند کاملا رایگان هستند، که ایرانیان نیز میتوانند برای دانشگاه های دولتی ایسلند نیز اقدام کنند. هرچند در این کشور دانشگاه های غیر دولتی نیز در این کشور می باشند و هزینه هر ترم تحصیل در دنشگاه های غیر دولتی ایسلند ، ترمی 3500 تا 7500 یورو می باشد. طبیعتا به دلیل هزینه زیاد این دانشگاه ها، تیم خارجه رو دلیلی برای دریافت ویزای دانشجویی ایسلند از دانشگاه های خصوصی نمیبیند.

دریافت پذیرش دانشگاه های ایسلند شروطی دارد که مهمترین آن داشتن مدرک زبان انگلیسی در سطحی معادل آیلتس 6.5 و یا مدارک زبان انگلیسی در سطح مشابه از دیگر مراکز معتبر ارایه دهنده مدرک زبان، است.

شاید شما هم با این مطلب برخورد کرده باشید که برای دریافت پذیرش از دانشگاه های ایسلند نیاز به دادن آزمون می باشد !!! به شما با اطمینان عرض میکنیم که بیان چنین مطلبی درست نیست!

در بسیاری از رشته ها شما نیازی به شرکت در آزمون ورودی ندارید مگر در رشته های پزشکی و پرستاری.

در تصاویر زیر نمونه هایی از پذیرش دانشگاه ایسلند در سال 2018 ، نامه تایید دریافت ویزای دانشجویی ایسلند ، نمونه ای از پذیرش با فاند و در نهایت پذیرش تحصیلی ایسلند در سال 2020 رو براتون منتشر کردیم، بر روی تصاویر زیر کلیک بفرمایید  :

از جمله رشته های پر تقاضا برای تحصیل در این کشور میتوان به رشته های مرتبط با علوم کامپیوتر و همچنین فیزیک اشاره کرد که در این کشور بازار کار بسیار خوبی دارد، همچنین رشته های توریسم و مدیریت توریسم در این کشور بسیار خواهان دارد و یکی از صنایع درآمد زاست. جالبه بدونید که در ایسلند بر عکس بسیاری دیگر از کشور های دنیا استفاده از کاغذ و مکاتبات و نامه نگاری های کاغذی بسیار بسیار پایین بوده و 90% موارد از طریق سیستم های نوین کامپیوتری صورت میپذیرد که این امر موجب تسریع در تایید پذیرش متقاضی شده است.

هرچند در پروسه اخذ ویزا دانشجویی ایسلند، ارایه مدارک و برخی از مکاتبات به دلیل حساس بودن این مدارک می بایست با همان روش سنتی و نامه نگاری صورت بگیرد ولی بعد از وارد شدن به پروسه مهاجرت به ایسلند متوجه تفاوت های چشم گیر نحوه اپلای و دریافت اقامت از این کشور خواهید شد.

در این بخش لازم میدانیم نکاتی را عرض کنیم، تیم خارجه رو با در نظر گرفتن شرایط خاص ایرانیان برای اخذ پذیرش دانشجویی و دریافت اقامت از کشورهای مناسب دنیا همواره درحال تحقیق و بررسی بوده و سعی در بروز بودن دارد.
به همین جهت مطمئن ترین و بهترین روش مهاجرت به ایسلند از دید ما و بررسی های فراوان، در حال حاضر انتخاب یکی از 4 روش اخذ ویزای تحصیل در این کشور است.

بله در این کشور 4 مدل ویزای تحصیلی وجود دارد که شاید برای اولین بار با مطالعه این متن به گوش شما بخورد:

این دوره ها همانند بسیاری از کشورها به ترتیب به مدت 3 سال، 2 سال و 2 سال بصورت رایگان و تنها با پرداخت سالی بین 400-600 یورو به عنوان هزینه های جانبی ثبت نام در دانشگاه امکان پذیر مپی باشند.

دوره های تحصیلی به عنوان مهمان با پرداخت هزینه تحصیل از ترمی 2500 یورو به بالا ممکن می باشد. ایرانیان نیز با داشتن مدرک زبان انگلیسی می توانند از دانشگاه های ایسلند پذیرش تحصیلی مهمان دریافت کنند !

این دوره های تخصصی که هر سال بسیار محدود برگزار میشود و هزینه تحصیل در آنها حدود 3500 یورو می باشد. پذیرش برخی از این دوره ها دوبار در سال می باشد، دریافت ویزای همراهان با این کتگوری نیاز امکان پذیره.

4. دوره های کوتاه مدت زبان ایسلندی با پرداخت 540 یورو به عنوان شهریه امکان پذیر است و یکی از بهترین روش ها برای مهاجرت خانوادگی و اخذ ویزای شنگن و تبدیل ون به اقامت دایم هست!

هر کدام از دوره های بالا برای نوعی از مهاجرین مناسب هستند که حتما حتما پیشنهاد میکنیم از تیم خارجه رو مشاوره بگیرید چرا که با روش هایی که تیم خارجه رو پس از سال ها تجربه به دست آورده شاید بتوان برای شما و تمام اعضای خانواده تان با یک دوره کوتاه مدت مسیری برای مهاجرت به این کشور باز کرد !!!!

ویزا تحصیلی ایسلند

راه دیگری هم برای شما با هزینه کمتر برای بررسی شرایط شما وجود دارد ، فرم های ارزیابی خارجه رو ، امکانی برای بررسی دقیق شرایط شما و ارایه بهترین پیشنهاد مهاجرتی است.

برای اینکه به راحتی به ایسلند مهاجرت کنید، می توانید از ویزای تحصیلی استفاده کنید. ایسلند دانشگاه های خوبی دارد و قبولی در آن سخت نیست اگر بدانید به چه شکل و با چه مدارکی به درستی اقدام کنید. اما بخش مهم در این پروسه دریافت ویزای این کشور می باشد. باید بپذیریم که دریافت ویزا دانشجویی ایسلند دارای ریزه کاری های زیادی است اما دست یافتنی. احتمالا با شناختی که از تیم ما دارید نیازی نیست عنوان کنیم که یکی از اعضای تیم ما مقیم این کشور بوده و تمامی این اطلاعات بصورت مستقیم و در بسیاری از موارد رخ در رخ از مسئولین دانشگاه ها و ادارات اقامت این کشور گرفته میشود، به همین دلیل تیم ما با تسلط کامل به نحوه اقدام به شما این اطمینان را میدهد که از زمان اقدام برای دریافت پذیرش تا دریافت ویزا برای کلیه اعضای خانواده شما مدت زمان این پروسه بیش از 9 ماه زمان نخواهد برد !

ما در کنار شما تا به دنیا آمدن این کودک میمانیم !!!

اشتراک گذاری:

آخرین دیدگاه‌ها

    دسته‌ها